WET Lube serii hybrid firmy syntetyczny smar do łańcucha rowerowego opracowany dla wyczynu górskiego i zawodników jeżdżących podczas deszczu, który z powodzeniem stosowany może być również do wszelkiego rodzaju  amatorskich wycieczek w wilgotnych warunkach atmosferycznych.

Oznacza to ,że produkt którego bazą jest syntetyczny olej poliestrowo-diestrowy zawiera dodatki EP oraz mikro cząsteczki teflonu niezbędne dla wyczynu  ze względu na duże obciążenia na jakie narażony jest łańcuch „wyczynowy” oraz środki smarne niezbędne do zmniejszenia do minimum współczynnika tarcia.

Zaawansowana technologia hybrydowa WET LUBE  powoduje, że olej ma bardzo dobrą penetrację ogniw łańcucha i odporność na wypłukiwanie pomimo że należy do grupy olejów które określamy jako oleje o małej lepkości. Zastosowane nowoczesne środki adhezyjne  poprawiają przyczepność do metalu  nie powodując jednocześnie pogrubienia smaru i co jest bardzo ważne, zastosowany smar   nie powoduje zbierania  brudu ani kurzu.

To ta część elementów smaru jest odpowiedzialna za możliwość jazdy w mokrych warunkach pogodowych i zabezpiecza smar przed wypłukiwaniem przez cząsteczki wody.

Jak każdy już dzisiaj profesjonalny smar do łańcucha rowerowego produkt zawiera również inhibitory korozji ,które zabezpieczają przed rdzewieniem, które rozprowadzane są po posmarowaniu łańcucha zgodnie z instrukcją przez „środek transportowy” zawarty w wymieszanej bazie, po czym odparowuje pozostawiając na metalowych elementach cienką powłokę zawierającą  środki smarne i dodatki opisane w tabeli podstawowe dane smaru do łańcucha rowerowego WET Lube serii hybrid firmy eLUBE niżej w tabelce.

Smar łańcuchowy WET LUBE serii hybrid to nowy produkt do łańcucha o niskim współczynniku  tarcia powoduje mniejsze zużycia energii niezbędnej do jazdy zapobiega piszczeniom, korozji i innym niekorzystnym zjawiskom na jakie narażony jest łańcuch rowerowy. Zastosowanie oleju WET LUBE eLUBE zapewnia zdolność do utrzymania właściwości smarnych  w różnych warunkach pogodowych od warunków zimowych  i jesiennych do ciepłych i wilgotnych dni letnich i znacznie zmniejsza straty mocy.

Ponadto  głęboka penetracja elementów powoduje przedłużenie żywotność łańcucha , chroni go  przed brudem i wodą oraz wycisza pracę łańcucha i zabezpiecza przed przeciążeniem. Dotychczasowe testy potwierdziły ,że produkt  przeznaczony jest do stosowania w najgorszych warunkach pogodowych ,takich jak śnieg i lód oraz powstałych po  użyciu na drogach soli kamiennej kałużach ze stężoną solanką i innymi substancjami obecnymi na drogach.

Częstotliwość z jaką należy stosować smar WET LUBE ,który zaliczyć należy do smarów o dużej żywotności jest zależna od sposobu eksploatacji łańcucha a w szczególności od tego jak często jeździmy, z jaką intensywnością, w jakich warunkach jeździmy i od tego czy smarowania dokonaliśmy niedbale czy zgodnie z instrukcją producenta, szczególnie istotna jest zmiana środka smarnego i konieczność czyszczenia chemicznego w jego przepadku.

Zalecany przez nas sposób smarowania łańcucha rowerowego olejem WET LUBE jest następujący. Przed użyciem środka smarnego należy się pozbyć starych pozostałych na łańcuchu smarów najlepiej metodą fizyczną (np. szczotką) i chemiczną (polecamy ekologiczny  eLUBE Hybrid Bike Cleaner który nie tylko odtłuszcza ale również czyści). następnie zaaplikować jedną kroplę środka smarowego na każdą rolkę, od wewnątrz.

Po nasączeniu rolki zakręcić pedałami przez około 10 do 30 sekund, celu rozprowadzenia smaru równomiernie pomiędzy rolkami i szpilkami. Po odczekaniu kilku minut  nadmiar oleju z łańcucha wytrzeć szmatką lub specjalną gąbka. Zewnętrznie łańcuch może wyglądać jak suchy - ważne jest, aby nasmarowane były szpilki i rolki.

 

Sposób użycia produktu WET LUBE do łańcucha: 

  1. Usunąć stary smar z łańcucha
  2. Nanieść smar eLUBE poprzez dołączony kroplomierz na każde ogniwo łańcucha.
  3. Odczekać chwilę by smar się wchłonął
  4. Wytrzeć nadmiar smaru z łańcucha suchą ściereczką

Uwaga! - przed użyciem wstrząsnąć

Podstawowe dane smaru do łańcucha rowerowego Wet Lube serii hybryd firmy eLUBE

pobrane z karty charakterystyki produktu.

 

Norma Treść Jednostka Treść
CTM 0176 Kolor Zielono-przeźroczysty  
Skład: olej bazowy mieszanina syntetyczna-poliester-diestrowy, PTFE, inhibitory korozji i utleniania, dodatki zwiększające wytrzymałość i obciążenia ,środki smarne stałe.
  Zalecana temperatura pracy ° C -20 do +125
DIN 51 757 Gęstość w temperaturze 15 ° C  g / cm3 0,98
DIN 51 562 Lepkość kinematyczna oleju bazowego w 40 ° C  mm2/s 200
ASTM D-92 Temperatura zapłonu (tygiel zamknięty) ° C > 240
  Straty wskutek parowania (24 h, 200 ° C)  % masy <2
  Odporność na utlenianie (test 4 godziny w temperaturze 200 ° C, a 200 ml / min tlenu)  % masy <5
ASTM D-4172 Nośność (test Four Ball tarcia, 1200 ob/min/392 N/75 ° C / 1 h) mm <0,35
ASTM D-2783 (Metoda Four-ball), Obciążenie zespawania N 2400

Opakowania: 10ml,100ml

Trwałość i magazynowanie: w przypadku przechowywania w temperaturze poniżej 20 °C w oryginalnych pojemnikach trwałość produktu wynosi 60 miesięcy od daty produkcji.

Zalecany : jazda szosowa wyczynowa w wilgotnych warunkach pogodowych,  jazdy wyczynowe BMX, jazdy przełajowe, zimowa jazda na rowerze, jazda w wilgotnym klimacie, długoterminowe przechowania rowerów, jazda na rowerze górskim, wycieczki rowerowe, maraton rowerowy, podróże

Tagi: metal/metal, olej typu smarujemy i jedziemy, olej do łańcuchów rowerowych, olej smaruj i jedź, smar do łańcucha rowerowego BMX, smar do łańcucha roweru górskiego, smar do łańcucha rower wyczynowy, skrzypienie łańcucha, piszczenie łańcucha, smarowanie łańcucha rowerowego, смазка для цепи велосипеда для мокрой погоды , змазка для цепей ровара для мокрай надвор'я, jalgratta ketti määrdeaine eriti tõhus märja ilma korral, grandinės tepalas drėgnoms sąlygoms

Produkty o podobnych właściwościach lub składzie: Bike Wet Lube, Wet Protect, Wet Lube, Finish Line Wet, Finish Line Cross Country, MUC-OFFWet lube , MUC-OFFC3 WET Ceramic Lube, MUC-OFFWet Lube, SHIMANO Wet Lube, ExpandWaterproof, Motip Wet ultra 1200, Fenwick’s Wet Weather Chain Lube, WELDTITE TF2 EXTREME WET, Zefal Wet Lube, Expand Waterproof Oil Wet, Star Blubike WET 10,40,Pedros Wet Lube,

syntetyczny olej do łańcucha rowerowego

ranking smarów rowerowych na deszczową pogodę

smar do roweru w czasie deszczu

smar do wyścigu szosowego

smar do łańcucha rowerowego na mokre