SILK Lube

eLUBE Hybrid SILK Lube to  mieszanka poliestrowo-silikonowa wzbogacona szeregiem dodatków poprawiających efektywność smarowania , zwiększających obciążenie opracowana dla potrzeb ekstensywnej jazdy rowerowej charakteryzująca się małym współczynnikiem tarcia.

Oparta o nowoczesną syntetyczną bazę mieszanina złożonych związków syntetycznych zawierającą  dodatki ekstremalnego ciśnienia  zwiększające smarowanie nawet w trudnych warunkach .oparty na bazie silikonu wysokogatunkowy olej syntetyczny o małej lepkości ,inhibitory korozji, dodatki poprawiające przyczepność oraz dodatki penetrująco-pełzające, które zwiększają płynność i zmniejszają lepkość smaru w tym PTFE.

Oliwka smarowa łatwo i  równomiernie rozprowadza się  po wszystkich częściach łańcucha a w szczególności w jego najtrudniejsze a jednocześnie najważniejsze miejsce czyli środek ogniw. Dodatki EP zapewniają prawidłowe działanie smaru w przypadku wysokich nacisków na łańcuch i elementy nośne a czasteczki silikonowe powodują  niską energię powierzchniową  i zapewniają stabilność lepkości niezależnie od temperatury pracy..

Połączenie syntetycznych związków poliestrowo-silikonowych z domieszką PTFE doskonale penetruje miejsca trudno dostępne gdzie wypiera wodę chroniąc przed rdzą. Zastosowane oleje o wysokiej czystości doskonale wytłumia łańcuch sprawiając, że praca łańcucha jest płynna i cicha. Silikon zastosowany w smarze zapobiega przywieraniu brudu do łańcucha i wzmacnia wypieranie wody.

Smar spełnia wszystkie niezbędne normy dla smarów rowerowych typu "smaruj i jedź", które zachowują swoją integralność na poziomie molekularnym w momencie gdy są zgniatane przez piny i płytki łańcucha oraz zęby korby ciągnącej na zębatce przedniej i idealnie nadaje się  na długie wycieczki w trudnym terenie i złych warunkach atmosferycznych lub w przypadku gdy planujemy przeprowadzanie roweru przez rzekę a smar z łańcucha nie może być wypłukany.

SILK LUBE jest rzadki, konsystencją przypomina rzadki miód  a pakowany jest w buteleczkę 100 ml zakończoną dozownikiem dobranym do kształtu ogniw łańcucha.

Żółty SILK LUBE charakteryzuje się dużą żywotnością i dzięki dodatkom zapobiegającym powstawaniu osadów, łańcuch nie wymaga mechanicznego czyszczenia, a kolejne dosmarowanie może nastąpić bez konieczności mechanicznego czyszczenia pozostałości po smarze Silk  Lube. Jest to duża zaleta produktu ,bowiem czyni go  wyjątkowo ekonomicznym w użyciu.

Zawarty w smarze silikon i związki PTFE sprawiają ,że smar Silk Lube choć przeznaczony jest głównie do smarowania łańcucha rowerowego, doskonale sprawdza się do smarowania innych elementów rowerowych a w szczególności: przerzutki, przewodów hamulcowych, dźwigni hamulca, zacisku hamulca. Dodatkowy argument za używaniem produktu przez rynek rowerowy jest jego kompatybilność z plastikiem i gumą oraz szybkość smarowania bowiem łańcuch jest gotowy do jazdy bezpośrednio po nasmarowaniu a odprowadzanie ciepła z punktów tarcia jest wyjątkowo duże.

Zalecany przez nas sposób smarowania łańcucha rowerowego olejem SILK LUBE jest następujący. Przed użyciem środka smarnego należy się pozbyć starych pozostałych na łańcuchu smarów najlepiej metodą fizyczną (np.szczotką) i chemiczną (polecamy ekologiczny  eLUBE Hybrid Bike Cleaner który nie tylko odtłuszcza ale również czyści). następnie zaaplikować jedną kroplę środka smarowego na każdą rolkę, od wewnątrz.

Po nasączeniu rolki zakręcić pedałami przez około 10 do 30 sekund, celu rozprowadzenia smaru równomiernie pomiędzy rolkami i szpilkami. Po odczekaniu kilku minut nadmiar oleju z łańcucha wytrzeć szmatką lub specjalną gąbka. Zewnętrznie łańcuch może wyglądać jak suchy - ważne jest, aby nasmarowane były szpilki i rolki.

Tak posmarowany łańcuch rowerowy sprawia, że specjalna powierzchnia aktywna zawarta w smarze zmniejsza opór toczenia napędowego oraz poprawia przeniesienie napędy i zmniejsza znacznie tarcie. Głęboka penetracja łańcucha zapewnia cichą pracę, chroni układ napędowy przed przeciążeniem i przedłuża żywotność łańcucha przez osłania go przed brudem i wodą.

Sposób użycia produktu SILK LUBE do łańcucha: 

  1. Usunąć stary smar z łańcucha
  2. Nanieść smar eLUBE poprzez dołączony kroplomierz na każde ogniwo łańcucha.
  3. Odczekać chwilę by smar się wchłonął
  4. Wytrzeć nadmiar smaru z łańcucha suchą ściereczką

Uwaga! - przed użyciem wstrząsnąć

Podstawowe dane produktu DRY LUBE pobrane z karty charakterystyki produktu

Norma

Treść

Jednostka

wynik

 CTM0176

kolor

fioletowy

Skład: mieszanka  poliestrowo silikonowa,  inhibitory korozji, dodatki smarne  EP , dodatki penetrujące, PTFE

DIN 51 757

Gęstość w temperaturze 20 ° C

g / ml

0,98

 

Zalecany zakres temperatur pracy

° C

- 10 do +110

DIN 51 562

Lepkość w temperaturze 40 ° C

mm ² / s

190

DIN 51 350 pt.4

 Obciążenie zespawania

N

2000

DIN 51 350 pt.5

Nośność mm

mm

0,8

 

Temperatura zapłonu, ° C -> 200

° C

> 210

Opakowanie produktu: 10ml, 100ml.1litr

Trwałość i przechowywanie: przy przechowywaniu w temperaturze poniżej 40 ° C w oryginalnych zamkniętych pojemnikach, produkt ten posiada okres trwałości 60 miesięcy od daty produkcji

Tagi: metal/metal, olej typu smaruj i jedź, olej do łańcucha rowerowego, smar smaruj i jedź, smar do łańcucha rowerowego mtb, smar do łańcucha rower górski, smar do łańcucha rower wyczynowy, smarowanie łańcucha rowerowego, смазкад ляц епиве лосипеда, змазкад лял анцуга ровара, jalgratta ketti määrdeaine, dviračių grandinės tepalas

 Produkty o podobnym zastosowaniu lub składzie technicznym: Biała Błyskawica- Epic Ride,

syntetyczny olej silikonowy do łańcucha.

smar do linki i łańcucha

płynny smar do roweru wielozadaniowy

smar silikonowy pogoda deszcz

© 2016-2017 eLUBE-Profesjonalne Smary | Własność ABS Serwis Sp.z o.o., Wykonał: Karol Adamczyk