CABLING

Smar do linek rowerowych i motocyklowych eLUBE Hybrid Cabling

Linki opancerzone zwane również cięgnem Bowdena to stalowe linki pracujące  W  METALOWYM KOŁNIERZU od zewnątrz zabezpieczonym od uszkodzeń warstwą tworzywa sztucznego.Linka wykonuje w pancerzu ruchy posuwisto zwrotne lub obrotowe i z tego tytułu pomiędzy linką a kołnierzem powinien być mały współczynnik tarcia  a spoiwo które ochrania linkę wewnątrz winno zabezpieczań ją od rdzy , zabrudzeń, wody. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom proponujemy smar, który jest połączeniem oleju smarnego i smaru stałego pod nazwą eLUBE Hybrid Cabling

Jest to czerwona  płynna mieszanka silikonowo-teflonowa  wzbogacona środkami smarnymi typu  nieorganicznego oraz  dodatkami antykorozyjnymi i  wypierającymi wodę. Tak zaprojektowana budowa smaru sprawia ,że  jest odporny na chemikalia, oleje mineralne, wodę i wysoką temperaturę. Nie bez znaczenia jest długa żywotność smaru ,która obliczony jest na cały okres eksploatacji linki  Płynny i mocno przyczepny smar jest łatwy w użyciu i winien wystarczyć na cały okres użytkowania linki.  Płynny i mocno przyczepny do elementów linki opancerzonej smar nie ulegnie wyschnięciu i zapewni smarowanie mimo kurzu i wody które mogą się dostać do elementów pancerza. Zalecana temperatura pracy smaru to -40 ºC  do + 100ºC która spełnia wymagania linki sprzęgła , gazu,przerzutki lub hamulca.

 

Niski współczynnik tarcia sprawia ,że smar eLUBE Hybrid Cabling jest z powodzeniem stosowany

we wszystkich typach linek przenoszących zarówno ruch obrotowy jak i ruch posuwisty i całkowicie zapobiega  zacięciu i zakleszczeniu linki  oraz zapewnia poślizg między płytkami oraz i elementami gumowymi i plastikowymi.

Podstawowe dane smaru eLUBE Hybrid Cabling zaczerpnięte z karty technicznej

 

Norma

Treść

Jednostka

Wynik

CTM 0176B

Kolor

 Czerwona płynna masa

 Skład: olej bazowy-mieszanka silikonowi teflonowa, inhibitory korozji, dodatki adhezyjne

CTM 0191

Penetracja,

mm/10

320

DIN 51 818

Klasa konsystencji NLGI

 

1

 

Temperatura pracy

°C

-40 do 100

DIN 51757

Gęstość, 20 ° C

g / ml

1,3

DIN 51807

Odporność na wodę, statyczna(7dni, 90 ° C),

 

0

DIN 51808

Odporność na utlenianie po 100 godzin w temperaturze 99 ° C

mbar

0,01

 

Zapach

 

brak

 

Temperatura wrzenia

 

> = 100

DIN ISO 2592

Temperatura zapłonu (tygiel zamknięty)

 

>101,1

 

Właściwości utleniające

 

brak

 

 

 

 

Opakowania: 25 ml, 30 ml, 50 ml

Trwałość i magazynowanie: przy przechowywaniu produktu w zamkniętych oryginalnie opakowaniach i chłodnym miejscu (do +20 ºC) okres trwałości wynosi 42 miesięcy od daty produkcji..

 

Tagi: metal/metal, metal/plastik, metal/elastomery/ tworzywa sztuczne,  plastik/tworzywo sztuczne, metal/guma,ceramika/guma,  czym smarować linki w pancerzu Smarowanie linek w motocyklach, Smarowanie linek gazu i sprzęgła, smar do linek i pancerzy, smarowanie linek przerzutek, czym smarować linki w motocyklu,

 

Produkty o podobnym zastosowaniu lub składzie chemicznym: Shimano Special Grease, smar 2712, PTFE S416, Ipone Spray Cables, SP41 SHIMANO, X-DRY, GLS 734, RENOCAL FN 745/94,

 

Tagi:metal/metal, metal/plastik, metal/elastomery/ tworzywa sztuczne,  plastik/tworzywo sztuczne, metal/guma,czym smarować linki w pancerzu

smar do linki Bowdena

smar uszczelniający

smar do linki hamulcowej

smar do linki przerzutki

smar do linek opancerzonych,

© 2016-2017 eLUBE-Profesjonalne Smary | Własność ABS Serwis Sp.z o.o., Wykonał: Karol Adamczyk