Smar do linek rowerowych i motocyklowych eLUBE Hybrid Cabling
Linki opancerzone zwane również cięgnem Bowdena to stalowe linki pracujące W METALOWYM KOŁNIERZU od zewnątrz zabezpieczonym od uszkodzeń warstwą tworzywa sztucznego.Linka wykonuje w pancerzu ruchy posuwisto zwrotne lub obrotowe i z tego tytułu pomiędzy linką a kołnierzem powinien być mały współczynnik tarcia a spoiwo które ochrania linkę wewnątrz winno zabezpieczań ją od rdzy , zabrudzeń, wody. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom proponujemy smar, który jest połączeniem oleju smarnego i smaru stałego pod nazwą eLUBE Hybrid Cabling
Jest to czerwona płynna mieszanka silikonowo-teflonowa wzbogacona środkami smarnymi typu nieorganicznego oraz dodatkami antykorozyjnymi i wypierającymi wodę. Tak zaprojektowana budowa smaru sprawia ,że jest odporny na chemikalia, oleje mineralne, wodę i wysoką temperaturę. Nie bez znaczenia jest długa żywotność smaru ,która obliczony jest na cały okres eksploatacji linki Płynny i mocno przyczepny smar jest łatwy w użyciu i winien wystarczyć na cały okres użytkowania linki. Płynny i mocno przyczepny do elementów linki opancerzonej smar nie ulegnie wyschnięciu i zapewni smarowanie mimo kurzu i wody które mogą się dostać do elementów pancerza. Zalecana temperatura pracy smaru to -40 ºC do + 100ºC która spełnia wymagania linki sprzęgła , gazu,przerzutki lub hamulca.
Niski współczynnik tarcia sprawia ,że smar eLUBE Hybrid Cabling jest z powodzeniem stosowany
we wszystkich typach linek przenoszących zarówno ruch obrotowy jak i ruch posuwisty i całkowicie zapobiega zacięciu i zakleszczeniu linki oraz zapewnia poślizg między płytkami oraz i elementami gumowymi i plastikowymi.
Podstawowe dane smaru eLUBE Hybrid Cabling zaczerpnięte z karty technicznej
Norma |
Treść |
Jednostka |
Wynik |
CTM 0176B |
Kolor |
Czerwona płynna masa |
|
Skład: olej bazowy-mieszanka silikonowi teflonowa, inhibitory korozji, dodatki adhezyjne |
|||
CTM 0191 |
Penetracja, |
mm/10 |
320 |
DIN 51 818 |
Klasa konsystencji NLGI |
|
1 |
|
Temperatura pracy |
°C |
-40 do 100 |
DIN 51757 |
Gęstość, 20 ° C |
g / ml |
1,3 |
DIN 51807 |
Odporność na wodę, statyczna(7dni, 90 ° C), |
|
0 |
DIN 51808 |
Odporność na utlenianie po 100 godzin w temperaturze 99 ° C |
mbar |
0,01 |
|
Zapach |
|
brak |
|
Temperatura wrzenia |
|
> = 100 |
DIN ISO 2592 |
Temperatura zapłonu (tygiel zamknięty) |
|
>101,1 |
|
Właściwości utleniające |
|
brak |
Opakowania: 25 ml, 30 ml, 50 ml
Trwałość i magazynowanie: przy przechowywaniu produktu w zamkniętych oryginalnie opakowaniach i chłodnym miejscu (do +20 ºC) okres trwałości wynosi 42 miesięcy od daty produkcji..
Tagi: metal/metal, metal/plastik, metal/elastomery/ tworzywa sztuczne, plastik/tworzywo sztuczne, metal/guma,ceramika/guma, czym smarować linki w pancerzu Smarowanie linek w motocyklach, Smarowanie linek gazu i sprzęgła, smar do linek i pancerzy, smarowanie linek przerzutek, czym smarować linki w motocyklu,
Produkty o podobnym zastosowaniu lub składzie chemicznym: Shimano Special Grease, smar 2712, PTFE S416, Ipone Spray Cables, SP41 SHIMANO, X-DRY, GLS 734, RENOCAL FN 745/94,
Tagi:metal/metal, metal/plastik, metal/elastomery/ tworzywa sztuczne, plastik/tworzywo sztuczne, metal/guma,czym smarować linki w pancerzu
smar do linki Bowdena
smar uszczelniający
smar do linki hamulcowej
smar do linki przerzutki
smar do linek opancerzonych,